کارگاه آموزشی مدیریت استراتژیک
ارسال شده در تاریخ :
کارگاه آموزشی مدیریت استراتژیک، مقدمه ای بر توسعه سازمانی با نگاه به بازار مصرف
کارگاه آموزشی مدیریت استراتژیک، مقدمه ای بر توسعه سازمانی با نگاه به بازار مصرف
با محوریت :
سطوح استراتژی
اجزای استراتژی
زنجیره ی استراتژی
استراتژی بازارمحور: آری یا خیر
میانجی های تدوین استراتژی های بازارمحور
مروری بر حداقل های یک پلن استراتژیک توسعه سازمانی بازار محور
مدرس: دکتر سید میثم دیباجی، عضو هیئت علمی گروه روانشناسی دانشگاه اصفهان
زمان برگزاری: 26 اردیبهشت 1403، از ساعت 16:30 الی 18
هزینه ثبتنام: به ازای هر نفر 150 هزار تومان
نحوه ثبتنام: از طریق صفحه کاربری